דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדידת צעדים עם מד צעדים 

מאת    [ 14/10/2011 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 3921 פעמים ]

מד צעדים הוא מכשיר קטן וחכם שיכול לעזור לנו כשעושים דיאטה נכונה. הוא מודד לנו את מספר הצעדים שאנחנו הולכים כל יום. כל מה שאנחנו צריכים לעשות בשביל להשתמש בו זה לשים אותו על החגורה או בכיס ולהפעיל אותו. המכשיר יכול להועיל לנו מאוד בדיאטה ובשיפור הכושר הגופני.

עונת המדידות

לא משנה מה העונה בחוץ תמיד זה עונת המדידות. בכל עונה ועונה אנחנו מודדים כמה אנחנו שוקלים. אנחנו מודדים את עצמנו בהשוואה למראה שלנו בתיכון ובהשוואה לאנשים שנדמה לנו שנראים יותר טוב מאתנו. בשביל לקצר את המדידה של המשקל כדאי לנו מאוד לעשות שימוש במד צעדים.

כמו שהמשקל מודד את הגרמים מד הצעדים מודד את הצעדים שלנו. אבל כאשר כמות המשקל צריכה לרדת כמות הצעדים צריכה לעלות. העיקרון של המכשיר הוא פשוט כמה שהולכים יותר צעדים בכל יום ככה מורידים יותר משקל. מומלץ מאוד להגיע לכמות של כ-10000 צעדים בכל יום. כאשר הולכים כל יום 10000 צעדים אז הכושר גבוהה וסביר להניח שנוריד במשקל.

צעידה מכנית

המכשיר הוא למעשה מכשיר קטן ופשוט. המכשיר מוצמד לחגורה והוא מודד את כמות התנועות במותניים שלנו- וכך הוא יודע לספור כל צד.  כמה שהמכשיר מדויק ואיכותי יותר ככה הוא יספור את הצעדים בצורה אמינה יותר. מומלץ לקנות מד צעדים קטן שיהיה לנו נוח ללכת אתו כל היום. זה טוב למדידת כושר גופני שאנחנו מבצעים.

יתרון נוסף של המכשיר הוא  יכולת הפעולה הארוכה שלו. דבר שמאפשר לנו להשתמש בו לאורך כל שעות היממה. כאשר אנחנו מודעים לכמות הצעדים שאנחנו הולכים כל יום אז יש לנו יותר כלים להגביר את כמות ההליכה.

אפשר למשל אם אנחנו הולכים בתחילת המדידה 2000 צעדים בכל יום להוסיף כל יום עוד 50 צעדים. צעידה איננה חייבת להיות רק אמצעי טכני- כלומר ללכת ממקום למקום בצורה לא כיפית ומהנה. להיפך, אנחנו יכולים ללכת בהנאה ממקום למקום. אפשר למשל אחרי שישבנו שעה שלמה במשרד ללכת לצעידה של חמש דקות שתשחרר לנו את השרירים. אפשר גם ללכת לקחת את הילדים מהגן ברגל או לעשות טיולים ארוכים עם הכלב.

ספירת צעדים לאחור

לאחר שהתחלנו לספור צעדים יהיה לנו קשה מאוד להפסיק לעשות זאת. אנחנו יכולים לספור צעדים בזמן שאנחנו שוטפים כלים, מנקים את הבית, מורידים את הזבל ובכל דבר שאנחנו עושים. הליכה היא פעולה בסיסית מאוד בחיים שלנו. למשל יש חברות עסקיות שקונות לעובדים שלהם מד צעדים והופכים את ספירת הצעדים לתחרות של ממש.

כאשר אנחנו סופרים צעדים אנחנו מתקדמים קדימה ולא נשארים מאחור עם משקל עודף וכושר לקוי. עם כל צעד שאנחנו הולכים וסופרים אנחנו מתקדמים קדימה אל עבר בריאות ויופי. ניתן לומר שמד הצעדים הוא מכשיר נהדר בשביל לרדת במשקל בדרך יומיומית וללא מאמץ מיוחד.

בשורה תחתונה, מד דופק, מתאים במיוחד לאנשים שהחליטו לעשות דיאטה נכונה ולהתאמן באמצעות חדר כושר בבית ולקחת את עניין הכושר לשליטה שלהם ולא של מאמן כושר או חדר כושר.

טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב